Hovslagaren.

Har varit ''DUKTIG'' på att uppdatera känner jag, hehe. Nej, men ändring på det ;) .

Dom senaste dagatna har det gått toppen för mig och Lady :D .hon har även blivit lite bättre i ryggen :) .

I helgen såg vi att tåkappan var borta på höger fram.Men skon satt bra ,men nu idag så tappade hon halva skon?HAHA. Det har slitit mkt på hennes skor nu när vi rider lite mer ;) . Men så idag kom hovslagaren och satte på nya skor i fram för vi har en bokad tid nästa onsdag och det vart så pass sent idag så vi skulle ta bak då.

Var iväg och handlade lite grejor på provins och "djur och fritidsbiten" eller något sånt.

Det här fick jag hem;

- Ett reflex-ländtäcke ,djur och fritidsbiten -219 kr
-  rotviska,-djur och fritidsbiten -55kr
- reflex täcke till wilma ,djur och fritdsbiten -169kr
- Remontgrimma,provins -229kr
- Nosludd,provins -39kr
- liniment,provins -149kr
- en läkande alovera kräm typ,provins -89kr
- rosa snoddar,provins -39kr
- mineraler,provins -149kr
- saltsten,provins -16kr
- ben t wilma,provins -10kr
(sen köpte jag lite på H&M)

kom åt någon knapp så att det blev tjock text?vet inte hur jag får tillbaka det :S

Men iaf så blir det bilder imorgon på Ladys början på sin outfit ,hahah.så söt <3

byye.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0