Sandra larsson häst ägare :DD

kl 18.10 den här fina söndagen vart Little Lady min :''D  skrev på alla pappren och sånt då , så nu kommer ni se denna underbara ,tuffa lilla tjejen på bloggen :P

Lite om Lady;

Hon heter Little Lady och är ett varmblods sto på runt 150 cm. Hon är ingen nybörjar häst och ÄLSKAR som sagt att hoppa. Då hon mest är skogsriden kommer jag att rida till henne lite mer så att jag ev kan tävla henne lite grann ;) . Hon är efter Spotlite Lobell och undan heter Able Lady . Hon har gått på travet tror jag. Och innan Sara och Ann (som ägde henne innan oss) hade henne hade mammas kompis Maria ,Lady (o Mirella) .
Hon är av färgen mörk brun :P .



(vet att min sits är helt underbar ;) )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0