Pigg hest

Hade som sagt en pigg häst. Red för Marie idag och Lina prov red Bugatti eftersom att hon ska rida med mej ibland. Saknar han enormt mkt <3 Min söta lilla ponny-plutt .

Försökte få henne att trava i ett lugnt tempo men samtidigt hålla frammåt bjudan. Hon testade mej mkt idag. Fick reda av Marie att hon bara har gjort det till en grej att klia på benet för att slippa det jobbiga ,haha. Tog tag i henne lite mer idag och red på ordentligt , hon ville inte . Men så ska hon hålla på och testa och greja så hon slänger  med huvudet för att jag ska släppa efter, så att hon inte skulle behöva arbeta, haha söt. Hon stannade ibland och vägrade gå osv. Men jag lät henne inte vinna och hon insåg snabbt att hon hade en lika envis ryttare som hon själv XD. jaa.. Hon vart lite arg när hon inte fick göra som hon ville så en gång backade hon och börja smått stegra ,haha :') . Men efter ett tag när hon inte bråkade fick hon galoppera runt ängen :P . Jennifer var med och fotade så det vart lite bilder :) .

Hahah buggis är såå söt. Det tar ett jätte bra tag tills man lär känna honom och hittar alla knappar . Jag lärde mej inte honom försen i slutet av medryttar tiden på honom . Men Marie skulle hjälpa lina så hon tog lite i tyglarna och vips gick han på tyeln. Och sen går han så en liten stund xd . :P och sen går han där och ser söt ut. Men sen blir han sitt vanliga lilla jag när man inte hittat knapparna (som är väl gömda). :) och då ser han nöjd ut över att inte behöva jobba så mkt XD sööötare ponny får man leta efter <3

Bilder;


Buggis vanliga jag (när inte knapparna är där)



Buggis med Maries magsika fingarar XD


Jag och söta Lady , Mina skänklar flyyyger högt XD



Little Lady <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0