Måndags

I måndags red jag Och erica ut till hacksta ö. Hon red bugatti och jag red Lady ;) . Gick bra , tog en galopp när vi kommit in till hacksta ö ,hon tog galoppen precis när jag bad henne om det :D ja ,hon kan galopp men det kan vara lite svårt eftersom att hon håller på och testar, har gått på travet och har lät att komma in på travar-traven och så har hon ju inte tagit galopp fattning så jätte långt tillbaka :P . men iaf till och med Buggis tar några trav steg till innan han fattar galopp , så. . Men Red runt ön , hon slängde jätte mkt med huvudet och kliade sej hela tiden på benet. Men men , red sen en liten stund på ängen :) . Försökte mej på att rida på volter , men lyckades inte så där jäätte bra , hon ville bara springa(hon testar mej som sagt men är oxå pigg som om hon hade krut i havren ) , hahah. Men så tillslut gav vi oss hemmåt , ganska snabbt då buggis hade stuckit iväg med erica , han skulle tydligen hem sa han ;) . hon fick stopp på honom och vi kunde sen skritta hem x)
. Smörjde alla träns delar och fick totalt ihopp 3 st :P



Jag och little lady :P vet att min sits inte är okej på vissa bilder men får inte så bra stöd från sadlen som jga skulle behöva så skänklarna flyger ;) ska troligtvis köpa en ny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0