älskade ponni plutt

Red min lilla söta ponni idag <3

red ut med mamma ,skulle visa henne en väg på 30-40 min men den vart jätte mkt längre.Har bara riditi den förut och då kom jag typ inte på samma stig eller ja ,kom nog inte från samma håll :P hahah. Men iaf Bugatti har blivit lite dålig i magen och tuggar inte maten ordentligt eftersom att han är så pass gammal att alla tänder sitter inte i munnen på honom. så då kan ju inte han göra sej av med maten lika ompakt som förrut sånu typ bara rinner det ur honom :/. Marie trodde först att det var fång som var på gång ,för han har haft fång en gång förut och det var samma årstid som nu :s . Så då kan han vara på ett rikigt jävla humör. Riktigt arg och tjurig han har typ pms tror jag. Men så när jag ledde ut honom ur stallet och han inte fick äta gräs och jag skulle börja sitta upp då bet han mej på armen. Det gick hål,men annars ingen fara fick göra rent det sen. Men ändå .. <3 Gubbe sur :/ HAHA gubb sjukan kommer :00 XD .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0